18 Aralık 2015 Cuma

BİM - Star Wars, Yaşanan olaylar, Ürünler



Bim'in açılmasını bekleyen yaklaşık 15-20 kişilik topluluğun arasına karıştım. Nihayet vakit geldi. Bim, açıldı. İnsanlar ürünlerin olduğu alana koşturmaya, birbirlerini itmeye başladı. 



2'şer 3'er alanlar, başkasının elindeki ürünü çekiştirenler, ''Mavi yastık benim! Odam mavi renkte!'' diye bağıran o arkadaş... İzdiham!
Ben ise kenarda durup ürünlerin bitmemesini, istediklerimi alabilmeyi umarak ortamın sakinleşmesini bekliyorum. Tam o anda, kupaların hızla azaldığını görmek beni korkutuyor ve içlerine dalıyorum.

 Asıl istediklerim olmasa da, ''Tamam, bu da olur önemli değil.'' dediklerimi alabildim.


Öncelikle, hangi ürünlerin satıldığına bakalım:


Postacı çanta


Defter

               


Havlu


Seramik Kupa

Şapka

Tişört

Yastık



Şimdi de, alabildiğim ürünleri incelemeye başlayalım:

1- Seramik Kupa

Kupalar, ilk tükenen ürün oldu. Bildiğimiz kupa, baskısı gayet kaliteli. 


Kutunun arkasında diğer modellerin resimleri, uyarılar ve bilgilendirmeler bulunuyor.



2- Postacı Çanta

Eski postacı çantamın büyük olması nedeni ile orta boyutta aynı tipte çanta arayışına girmiştim. Bu çantayı almam iyi oldu. Tek göze sahip ve ne çok büyük ne de çok küçük bir yapısı var. Boyutu da 25x35 civarı.



3- Yastık

2-3 gün önce aktüel e baktığımda R2-D2 lu güzelim mavi yastık epey dikkatimi çekmişti. Lakin kavgalar ile beraber anında tezgahtan süpürüldü. Bana da istediğim diğer bir renk olan, kırmızı model kaldı.
Hoş bir doku ve kaliteli baskıya sahip, yumuşacık bir yastık. 35x35 boyutunda ve %100 pamuk.


4- Tişört

%100 pamuk ve S-M-L modellerine sahipler. Bana mı öyle geldi bilmiyorum ama alt kısımları biraz fazla uzun gibi sanki. Darth Vader modelini S, Stormtrooper modelini ise M aldım. Bu iki boyut arasında pek bir fark yok, ikisi de üstüme oldu.




Şapka, havlu ve defter bulabilirsem onları da yazıya ekleyeceğim.



Okuduğunuz için teşekkürler, bir sonraki yazımızda görüşmek üzere!

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder