2 Eylül 2012 Pazar

PS3 MOVE MU ? XBOX 360 KİNECT Mİ ?


merhaba değerli okurlar ,
uzun zamandır düzgün bir yazı yazamadım.Dün bloğuma giriş yaptım ve baktım hala günlük bir takım arkadaşlarım bloğumu ziyaret ediyor.Bunun üzerine yeniden elimden geldiği kadarıyla yazı yazmaya karar verdim.
XBOX SLİM İZLENİMLER
Bildiğiniz üzere microsoft firması xbox 360 slimi tanıttı.Xbox 360 slim modeli 4gb ve 250 gb lık 2 modelle piyasada
Eski xbox 360 daha büyük bir kasaya sahip ve 3 kırmızı(3k) olayı vardı.2009.9 ay üretimi jasper board lı xbox 360 lar iyi güzel aletlerdi ama yinede 3k görme olasılığı olan aletlerdi.Yeni xbox 360 slim daha zarif ve şık bir yapıya sahip.İçinde entegre wifi alıcı bulunmakta ve direk kinect bağlama portu bulunmakta.Xbox 360 slim'in 3k görme gibi bir durumu kesinlikle yok bunu belirtmek isterim.Yani slim kasa bir xbox aldığınız zaman isterseniz 24 saat açık tutun hiçbir şey olmaz.Kısacası Xbox 360 slim 4gb lık modelini kesinlikle öneririm.250gb lığına gerek yok bence ama paranız varsa tabikide 250 lik iyi gider.
Xbox 360 Kinect Nedir?
Microsoft firması xbox 360 slimle beraber kinect bombasınıda patlattı.Ps3 move çıkmadan önce kinect tanıtıldı ve oldukça beğenildi.Benim deneme fırsatım olmadı ama kesinlikle güzel bir sistem.Kinectin ön gözünde 3 tane kamera bulunmakta
Bu 3 kamera sizin elinizi , kolunuzu, bacağınızı komple başta tanıyor ve elinizde bir şey tutmuyorsunuz siz sadece elinizle ne yapmak isterseniz onu yapıyorsunuz .Eğlenceli duruyor değil mi ? .
PS3 MOVE VS KİNECT
Evet herkesin merak ettiği soru şu ''Hangisi daha iyi ? ''.Yazımızı okuyunca hangisi daha iyi olduğunu anlayacaksınız.
Ps3 move sony firmasının en güçlü kozu.Sony'nin açıklamasına göre önümüzdeki 3 ,4 yıl ps4 ufukta görünmüyor nedeni ise move'a yönelecek olmasıymış.Bu açıklama beni şahsen mutlu etti neden derseniz ps3 ün aslında şimdi alınması gerektiğini anlıyorum.Çünkü move gerçekten kontrolü çok iyi bir alet.Elinizde 2 tane ucunda farklı renkleri olan kol tutuyorsunuz.Kontrol etmek gerçekten daha kolay kinect'e göre.Sırayla karşılaştıralım ve sonra açıklayalım
Hareket algılayıcı destekli oyun sayısı ps3'te daha fazla.
Kontrol etmek ps3 te daha kolay .
Hareket algılayıcı destekli oyunların grafikleri ps3 te daha iyi
Bu 3 cümlemizden anlışılacağı üzere move daha iyi duruyor değil mi ? Evet daha iyi duruyor ama 1 yıl sonra bu cümlelerin sonunda ps3 değil xbox yazacak.Neden derseniz çünkü kinect sistemi daha oturmadı.Kinect gerçekten çok güçlü bir alet ve 1 yıl içinde oyunlarını düzeltecek ve yepyeni mükemmel oyunlar gelecek.GTA 5 i kinectle elinizde hiçbir şey olmadan oynayabileceksiniz,Forza motorsport oyunu 2011 sonunda kinect için geliyor ve mükemmel bir tanıtım yaptılar hayran kaldım.O kadar güzel kontrol varki kinectte.Kesinlikle move'un gücü yetmeyecek kinecte benden söylemesi.Youteden kinect in bazı videolarını seyredin dediklerime katılacaksınız.
Sonuç olarak :
Şimdilik Move birinci ama kinect önümüzdeki senelerde öne geçecektir
Bir xbox slim 4gb kinect bundle set almanızı öneririm.
başka bir karşılaşmada görüşmek üzere değerli okurlar
Yazar:Emre Pehlivan

1 yorum:

  1. Xbox Kinecti tek geçerim ps3 move da aldım, xbox kinect te aldım aralarında uçurum var kinect gerçekten bilim kurgu filmlerinde gibi hissettiriyor. http://www.ucuzbudur.com/xbox-360-slim-250-gb-kinect-jtag-50-oyun-hdmi-urun10500.html buradaki videoyu bir incelemenizi tavsiye ederim

    YanıtlaSil